Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu w ramach realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu”

 

 

 

Kalisz, 26.11.2025 r.

 

Informacja z otwarcia ofert, wybór Wykonawców i planowane terminy podpisania umów odnoszące się do zapytania ofertowego na dostawę sprzętu w ramach realizacji zadania pn.:

„Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu”

  

Informuję, iż w zapytaniu ofertowym o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu w ramach realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt” do dnia 26 listopada do godz. 10:00 wpłynęły oferty, których ocena oraz wynik postępowania dla danej części kształtuje się następująco:

Część I „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie spektrometru RTG”.

Dla tej części wpłynęła jedna oferta:

Lp

Nazwa i adres oferenta

Ilość punktów w kryterium „Cena”

Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”

Łączna ilość uzyskanych punktów

1

KIM Poligrafia Ireneusz Kaszubowski

ul. Raduńska 23A, 81-057 Gdynia, NIP: 586-145-76-37, REGON: 221139379

60 punktów

40 punktów

100 punktów

Po szczegółowej analizie stwierdzono, że oferta złożona przez: KIM Poligrafia Ireneusz Kaszubowski spełnia warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz otrzymała maksymalną liczbę punktów: 100 pkt. Zaoferowana kwota mieści się w budżecie Zamawiającego przewidzianym na ten cel.

Podpisanie umowy z Oferentem na wykonanie I Części zadania pn.: „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu” - „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie spektrometru RTG” planowane jest na dzień 27 listopada 2025 r.

Część II „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie mikropiaskarki abrazyjnej i komory wyciągowej z dyszą i piaskiem”.

Dla tej części wpłynęła jedna oferta:

Lp

Nazwa i adres oferenta

Ilość punktów w kryterium „Cena”

Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”

Łączna ilość uzyskanych punktów

1

ANDERSZ Paweł Jerzy Andersz

ul. Golisza 27, 71-682 Szczecin, NIP: 851-136-02-87, REGON: 811148580

60 punktów

40 punktów

100 punktów

Po szczegółowej analizie stwierdzono, że oferta złożona przez: ANDERSZ Paweł Jerzy Andersz spełnia warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz otrzymała maksymalną liczbę punktów: 100 pkt. Zaoferowana kwota mieści się w budżecie Zamawiającego przewidzianym na ten cel.

Podpisanie umowy z Oferentem na wykonanie II Części zadania pn.: „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu” - „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie mikropiaskarki abrazyjnej i komory wyciągowej z dyszą i piaskiem” planowane jest na dzień 27 listopada 2025 r.

Część III „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie osuszacza powietrza”.

Dla tej części nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie dla III Części zamówienia zostaje unieważnione.

Część IV „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie szlifierki do szkła”.

Dla tej części nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie dla IV Części zamówienia zostaje unieważnione.

Część V „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie piły do cięcia szkła”.

Dla tej części nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie dla V Części zamówienia zostaje unieważnione.

Część VI „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie myjki ultradźwiękowej”.

Dla tej części nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie dla VI Części zamówienia zostaje unieważnione.

Część VII „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie komputera stacjonarnego z oprogramowaniem, monitorem, klawiaturą i myszką”.

Dla tej części wpłynęła jedna oferta:

 

Lp

Nazwa i adres oferenta

Ilość punktów w kryterium „Cena”

Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”

Łączna ilość uzyskanych punktów

1

DPS Software Sp. z o.o.

ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa

NIP: 951-163-43-31

REGON: 012377853

60 punktów

40 punktów

100 punktów

Po szczegółowej analizie stwierdzono, że oferta złożona przez: DPS Software Sp. z o.o. spełnia warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz otrzymała maksymalną liczbę punktów: 100 pkt. Zaoferowana kwota mieści się w budżecie Zamawiającego przewidzianym na ten cel.

Podpisanie umowy z Oferentem na wykonanie VII Części zadania pn.: „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu” - „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie komputera stacjonarnego z oprogramowaniem, monitorem, klawiaturą i myszką” planowane jest na dzień 27 listopada 2025 r.

 

Marcin Magdziński

Dyrektor Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

 

 

Kalisz, 18.11.2025 r.

 

Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu w ramach realizacji zadania pn.:

„Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu”

Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone poza przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający

Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

ul. Kościuszki 12

62-800 Kalisz

tel. 062 7571608

Adres do korespondencji: ul. Tadeusza Kościuszki 12, 62-800 Kalisz

Osoba do kontaktów: Beata Tokarek, tel. 669 996 527, email: b.tokarek@muzeumwkaliszu.pl

Zadanie dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.

 

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w meble i sprzęt do konserwacji zabytków ruchomych na poziomie zapewniającym odpowiednią wydajność i jakość konserwacji wraz z zachowaniem środków bezpieczeństwa pracowników.

2. Postępowanie podzielone jest na 7 części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną – wybraną część lub na kilka części, a nawet na wszystkie części. Oznacza to, że przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć odrębnych części, a Wykonawcy mogą składać oferty na jedną, kilka lub wszystkie z nich.

3. Przedmiot zamówienia odnoszący się do realizacji zadania został podzielony na 7 części:

a)      Część I „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie spektometru RTG”,

b)      Część II „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie mikropiaskarki abrazyjnej i komory wyciągowej z dyszą i piaskiem”,

c)      Część III „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie osuszacza powietrza”,

d)      Część IV „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie szlifierki do szkła”,

e)      Część V „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie piły do cięcia szkła”,

f)       Część VI „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie myjki ultradźwiękowej”,

g)      Część VII „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie komputera stacjonarnego z oprogramowaniem, monitorem, klawiaturą i myszką”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.

4. W ramach realizacji zadania w zakresie każdej z siedmiu części wymaga się od Wykonawcy/Wykonawców:

a)      dostarczenia wyposażenia do Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu z siedzibą przy ul. Kościuszki 12 (62-800 Kalisz),

b)      w ramach dostawy Wykonawca zapewni transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączenie pod instalację oraz uruchomienie każdego urządzenia,

c)      przekazania:

·      instrukcji obsługi w języku polskim wraz z opisem sposobu eksploatacji oraz warunki utrzymania gwarancji dostarczonego wyposażenia,

·      kart gwarancyjnych potwierdzających udzielenie wymaganej gwarancji,

·      odpowiednich dla danego wyposażenia certyfikatów i deklaracji zgodności,

d)      urządzenia winny być:

·      fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2023 roku,

·      dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,

·      dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie UE, czego potwierdzeniem winna być deklaracja zgodności producenta oraz/lub oznakowanie CE w zależności od urządzenia,

·      identyfikowalne poprzez unikalny numer seryjny lub w inny sposób przewidziany przez producenta,

e)      przeszkolenie max. 3 pracowników Zamawiającego z obsługi wyposażenia.

4. Nazwy i kody robót wg wspólnego słownika zamówień (CPV):

38433000-9 Spektometry

34144440-4 Piaskarki

39721320-1 Osuszacze powietrza

42641400-5 Obrabiarki do szkła

42943200-0 Łaźnie ultradźwiękowe

30200000-1 Urządzenie komputerowe

48620000-0 Systemy operacyjne

48900000-7 Różne pakiety oprogramowania

5. Ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym i jego załącznikach, Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia w ofercie, że proponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia, technologie) spełniają te same funkcje i parametry, co rozwiązania wskazane w dokumentacji, pomimo braku identyczności.

7.  Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów prawa miejscowego. Wywóz i utylizacja odpadów odbywają się na koszt Wykonawcy.

8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu:

a)      informacje niezbędne do wpisania do treści umowy (np. imion i nazwisk upoważnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy) i przekazać pełnomocnictwo dla osób nieujawnionych w rejestrach, chyba że pełnomocnictwo takie Wykonawca złożył w ofercie,

b)      dane osoby odpowiedzialnej z ramienia Wykonawcy za realizację zamówienia, tj. imię nazwisko oraz dane kontaktowe,

c)      kosztorys ofertowy, stanowiący podstawę wyliczenia ceny oferty. Kosztorys ma znaczenie wyłącznie poglądowe. Pominięcie w kosztorysie ofertowym jakiekolwiek pozycji nie oznacza, iż Wykonawca nie jest zobowiązany jej wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma charakter pomocniczy i służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty oraz ewentualnego rozliczenia się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w przypadku wcześniejszego odstąpienia od umowy przez którąś ze Stron,

d) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia (przedmiot zamówienia) spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

W szczególności należy przedłożyć:

  1. Katalogi lub karty produktowe producenta (w języku polskim lub z tłumaczeniem istotnych fragmentów) zawierające opisy, fotografie oraz podstawowe wymiary oferowanych urządzeń.
  2. Dla urządzeń wymagających oznakowania CE – kopie deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej (np. 2006/42/UE, 2014/35/UE, 2014/30/UE lub równoważnymi) potwierdzające spełnienie wymagań bezpieczeństwa.

9. Brak przekazania przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa powyżej będzie jednoznaczny z faktem, iż zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

UWAGA!!! Wymagania względem Wykonawcy zadania dla I części: 

Dla Części I „Dostawa, wniesienie, ustawienie oraz uruchomienie spektometru RTG” Zamawiający wymaga spełnienie następującego warunku: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie wraz z wniesieniem i uruchomieniem specjalistycznego sprzętu służącego do prac konserwatorskich o minimalnej wartości 30 000,00 zł brutto.

Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wykazu wykonanych dostaw (załącznik nr 3), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane w wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Dla pozostałych części Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

 

Opis sposobu wyboru oferty

1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium: 60

Kryterium nr 2: Gwarancja i rękojmia - waga kryterium: 40 (nie mniej niż 24 miesiące, max. 60 miesięcy).

2.  Zasady oceny kryteriów - opis sposobu obliczania punktacji:

2.1. Kryterium nr 1 Cena oferty

Punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:

cena brutto najtańszej oferty

--------------------------------- X waga kryterium

cena brutto badanej oferty

a)    Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT).

b)   W kryterium nr 1 można uzyskać max. 60,00 pkt.

c)    Cena podana w formularzu oferty jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 

d)   W cenie oferty należy uwzględnić należny podatek VAT, zgodny z przepisami podatkowymi kraju siedziby Wykonawcy wg stawki na dzień składania ofert.

e)    Podana w ofercie cena musi być wyrażona w walucie polskiej. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Przyjmuje się, że cena oferty obejmuje wszystkie potrzeby i zobowiązania Wykonawcy wynikające z przyszłej umowy.

f)    Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy.

g)   Uważa się, że cena ofertowa podana w Formularzu oferty zawiera każdy upust, jeśli jest oferowany. Upust wskazany oddzielnie gdzie indziej w ofercie nie będzie brany pod uwagę.

h)   Ceny podane w Formularzu oferty powinny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli obliczana cena ma więcej miejsc po przecinku należy ją zaokrąglić w ten sposób, że cyfry od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, natomiast cyfry od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę.

i)     Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego.

j)     Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie w walucie polskiej (PLN).

2.2. Kryterium nr 2 Gwarancja i rękojmia

Punktacja obliczana będzie według następujących zasad:

Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosić musi 24 miesiące (2 lata). Maksymalny badany okres gwarancji to 60 miesięcy (5 lat). W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji większy niż 60 miesięcy, wówczas do badania będzie wzięty pod uwagę maksymalny możliwy okres gwarancji, tj. 60 miesięcy.

W powyższym kryterium oceniany będzie okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady podany przez Wykonawcę w „Formularzu oferty”. Ofercie zostaną przyznane punkty w zależności od długości podanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady (w miesiącach). Punktacja obliczana będzie   według następującego wzoru:

Ilość miesięcy gwarancji podana w badanej ofercie

-------------------------------------------------------------- X waga kryterium

Ilość miesięcy max. gwarancji

Dla przykładu: Gwarancja określona w badanej ofercie wynosi 24 miesiące. Maksymalna gwarancja wzięta pod uwagę przy badaniu ofert to 60 miesięcy. Punktację dla badanej oferty wylicza się w sposób następujący:

24 miesiące

---------------- x 40 punktów = 0,4 x 40 punktów = 16 pkt.

60 miesięcy

Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” ilość miesięcy, w innym przypadku oferta otrzyma zero punktów w tym kryterium (Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował minimalną wartość).

Pozostawienie pustego miejsca w „Formularzu oferty” uważa się za zaoferowanie 2-letniego okresu gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady i brakiem punktów w powyższym kryterium.

Wpisanie nieczytelnej wartości w „Formularzu oferty” uważa się za zaoferowanie 2-letniego okresu gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady i brakiem punktów w powyższym kryterium.

UWAGA:

Zaoferowanie krótszego niż 2-letni okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodnej z treścią SWZ w ramach kryterium nr 2.

Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt.

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2.

Termin realizacji zamówienia

Termin dostawy, wniesienia, montażu i uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia pracowników:

od dnia 01.12.2025r. do dnia 08.12.2025r.

Miejsce oraz termin składania ofert

1. Pisemną ofertę zawierającą ryczałtową cenę usługi należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzoną dopiskiem: Oferta na dostawę „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu”. Nie otwierać do dnia 26.11.2025 r. do godz. 10:00, za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu ul. Tadeusza Kościuszki 12, sekretariat, 62-800 Kalisz w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.11.2025 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 26.11.2025 r. do godz. 10:15 w sekretariacie.

2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.

3. Na ofertę składa się:

a)    Formularz ofertowy – Załącznik nr 2,

b)   Wykaz dostaw – tylko dla części I – Załącznik nr 3 – wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia,

c)    Parafowany projekt umowy – Załącznik nr 4,

d)   Parafowany wzór protokołu odbioru – Załącznik nr 5.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

Załączniki do ogłoszenia:

Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1

Formularz ofertowy – Załącznik nr 2

Wykaz dostaw – tylko dla części I – Załącznik nr 3,

Projekt umowy – Załącznik nr 4,

Wzór protokołu odbioru – Załącznik nr 5.

 

Zapraszamy do składania ofert!

Marcin Magdziński

Dyrektor Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

Klauzula informacyjna RODO

22.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:

a)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, tel. 62 757 16 08;

b)      inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Joanna Hofman, tel. 62 757-16-08;

c)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego w formie zapytania ofertowego pn. „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu”,

d)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych zwana dalej „ustawą”;

e)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f)       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;

g)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

22.2 Posiada Pani/Pan:

a)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],

c)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 

22.3 Nie przysługuje Pani/Panu:

a)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

b)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

c)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

d)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

e)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 


[1]Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2]Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
ul. Kościuszki 12, 62-800 Kalisz
tel.: (62) 501 34 84
biuro@muzeumwkaliszu.pl

Script logo